Compliment of klacht
Wij willen graag weten of je tevreden bent over ons. Als zaken beter kunnen, dan horen wij het graag. Mocht je zo tevreden zijn over onze service of medewerkers, dan geven wij complimenten graag door aan onze medewerkers. Je kan je klacht of compliment telefonisch, per brief of via ons contactformulier aan ons doorgeven.
Klachten
Wij willen jou zo goed mogelijk van dienst zijn, maar het kan zijn dat wij niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan.Je kunt dat bij ons te kennen geven in de vorm van een klacht. Na ontvangst van jouw klacht proberen wij binnen 48 uur contact met jou op te nemen om jouw klacht te bespreken en samen met jou tot een oplossing te komen. Het is voor ons belangrijk dat jij met deze oplossing tevreden bent. Wij streven ernaar deze klacht binnen 14 dagen volledig te hebben afgehandeld. Mocht dit onverhoopt meer tijd in beslag nemen, dan houden we je op de hoogte over de voortgang.
Privacy klachten
Mocht je onverhoopt een klacht hebben over de verwerking van jouw persoonsgegevens door CV Zeker, dan verwijzen we je door naar onze privacypagina. Op deze pagina kun je op je gemak lezen hoe wij om gaan met jouw persoonsgegevens en hoe je verwijderd kan worden uit ons systeem. Op grond van de privacywetgeving heb je het recht om een klacht in te dienen bij de autoriteit persoonsgegevens. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met Autoriteit persoonsgegevens

Contact
Voor klachten over ons geleverde diensten kan je onderstaande contactgegevens gebruiken. Of het formulier invullen onderaan de pagina.